Patrycja: Makijażowe szaleństwo!

Mam na imię Patrycja, od wielu lat interesuję się makijażem. Zdecydowałam się na przedstawienie wam mojej największej inspiracji ze świata makijażowego. 😉


 Kosmetyki to moja smykałka, a makijaż jest hobby, które próbuję rozwijać w miarę możliwości. W internecie mogę znaleźć wiele inspiracji, ale także motywacji. Przeglądając różne portale społecznościowe spotkałam się z wieloma dziewczynami czy nawet chłopakami, na których mogłabym się wzorować. Oczywiście przed każdą z nas jest najpierw długa droga do pokonania, aby wybić się i żeby ktoś w końcu zauważył nasz talent i go docenił. 💗

Zauważyć można, że dużo osób zajmujących się makijażem wybiło się poprzez popularnego teraz Instagrama. Z niego również wiele dziewczyn zostało zauważonych przez społeczeństwo (nawet z całego świata), jak i przez właścicieli najpopularniejszych makijażowych marek, takich jak: Anastasia Beverly Hils, Huda Beauty, Benefit, Milk, itp. 
Pewnego razu przeglądając różne portale społecznościowe zauważyłam piękną Polkę - Vanessę Wilczewską, którą w Internecie możemy spotkać pod nazwą "Beautyvtricks".



Vanessa swoim talentem podbiła na Instagramie prawie 100 tysięcy serc. Jest piękną, naturalną młodą dziewczyną, która studiuje kosmetologię. Już od dawna wiem , że Vanessa prowadzi również kanał na Youtubie. 



Ta piękna kobieta na swoim kanale wrzuca wiele filmów związanych z testowaniem kosmetyków, różnego typu vlogi, pokazuje codzienne sytuacje, zabiegi, itp. W jej filmach mogę doszukać się naturalności- co teraz jest rzadko spotykane, szczerego uśmiechu i samej pozytywnej energii. Od dawna jest dla mnie wielką inspiracją i marzeniem jest wybicie się tak jak ona. 
W przeciągu ostatniego roku Vanessa wydała swoją własną paletę cieni do oczu we współpracy z marką Miyo. 



Nie ukrywa ona przed swoimi obserwatorami, że ma problemy z cerą, że musiała przejść wiele zabiegów. Jest po prostu sobą, za co ja ją uwielbiam najbardziej. Recenzując  kosmetyki nie udaje na siłę, że jej się coś podoba i otwarcie powie, że coś jest po prostu do kitu. Na wielu innych kanałach można zauważyć od razu, że danej osobie płacą za recenzje - z Vanessą tak nie ma, u niej nie zobaczymy przekłamania czy czystej ściemy. 
Przy jej filmach wiele razy można się pośmiać. Na kanale można zobaczyć challenge oraz vlogi z przyjaciółką Angeliką. Ona również jest piękną, utalentowaną dziewczyną, której kanał możemy spotkać na Youtubie. 


Jest dużo uzdolnionych dziewczyn, o których mogłabym wam opowiadać, lecz uznałam, że to właśnie Vanessa zasługuje na największą uwagę. 
Na koniec rzucam kilka dodatkowych prac Vanessy i zachęcam do obserwowania i subskrybowania jej kanałów. 💘💗



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oliwia: Łucznickim okiem jak zrobić z igły widły – o kobiecym fochu

Adrian - Co powiecie na wędkarstwo? ;>

Dziki po raz pierwszy!