Adrian - Próbuj, na pewno Ci się uda

Cześć, miałem tu być już dawno temu, jednak troszkę zawaliłem, przepraszam was i w sumie biję się w klatę, systematyczność... definitywnie muszę nad tym popracować. 

Skoro już tu jestem... to chciałbym opisać pewien kanał na YT. 



                       Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam



Dlaczego akurat ten kanał? Lubię grzebać przy samochodach. tak nie swoich też. Wiążę się z tym to, że lubię też oglądać jak inni psują swoje auta, żeby je potem naprawić oczywiście. 
Kanał został założony jakieś cztery lata temu. 
Ten oto łysy jegomość, jakiś czas temu wpadł na pomysł, żeby oswoić ludzi z mechaniką samochodową. Zaczynał podobnie do wszystkich "samoukuf" w garażu, z kilkoma kluczami i masą pytań w stylu : "Czy ja niczego nie popsuje bardziej ?"
Jednak jak widać, nie popsuł chyba, aż tak bardzo bo naprawia auta do tej pory, nawet ma swój warsztat, czy może już dwa? Zgubiłem się już w tym wszystkim. 
Mniejsza o to, na kanale oprócz poradników jak coś naprawić/wymienić, znajdują się też testy  


Przez jakieś badziewne "magiczne produkty" z popularnego serwisu aukcyjnego


kończąc na sprawdzaniu znanych mitów w motoryzacji.


Kanał ten według mnie zachęca w świetny sposób opisując krok po kroku, to jak coś naprawić czy wymienić, są tutaj naprawy głównie dla początkujących lub po prostu dla ludzi, którzy chcą trochę zaoszczędzić na mechaniku. 
Szczerze polecam i do zobaczenia w następnym wpisie ;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oliwia: Łucznickim okiem jak zrobić z igły widły – o kobiecym fochu

Adrian - Co powiecie na wędkarstwo? ;>

Dziki po raz pierwszy!