Adrian - czas na zmiany ?



Obiecuję to już ostatni gif...


3 sytuacje które zmieniły moje życie ? 




Wypadki 

No cóż, byłem młodszy i na pewno głupszy, pamiętajcie walka ze snem to głupi pomysł ja się o tym przekonałem, ale zdjęć wklejać nie będę , wystarczy chyba, że napiszę, że gdy postronni zobaczyli samochód zapytali się czy ktoś przeżył? 
Otarłem się o śmierć kilka razy w moim życiu i wiem, że musimy szanować każdą sekundę jaką istniejemy, bo nigdy nie wiemy kiedy się to skończy. Norbert napisał o czasie. Ma w tym bardzo dużo racji. Szanujmy go. 


 Śmierć bliskiej osoby

Może to banalne, ale jednak, zmieniłem się diametralnie po śmierci babci. Stałem się kimś innym, pewne emocje i uczucia zniknęły. Nigdy już nie będę tym samym człowiekiem. Babcia była kimś więcej niż tylko babcią. Nikt tak nie umiał gotować, nikt tak nie umie ochrzanić, nikt tak nie potrafił przemówić do rozsądku, teraz to wiem niestety już jest za późno żeby jej podziękować. 


Wyprowadzka

 Oj, kto jeszcze mieszka z rodzicami na stałem to to zrozumie, mimo tego, że dalej jestem utrzymankiem rodziców to cenie sobie to, że postanowiłem studiować. Wyniesienie się z domu i zamieszkanie "samemu" otwiera oczy. Pozwala zrozumieć wiele spraw, zauważyć to czego nie widziało się wcześniej, dorosnąć? Może nie do końca bo w głębi ducha dalej jestem jeszcze dzieckiem, może już nie tak bardzo jak kiedyś, ale przecież faceci to duże dzieci, zmieniają tylko zabawki na droższe. Plecam każdemu, nawet jeśli będzie wiązało się to z praca dorywczą, czy innymi obowiązkami, to warto, na prawdę warto. 


Miłego dnia ! :) 
#ajednaknie;D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oliwia: Łucznickim okiem jak zrobić z igły widły – o kobiecym fochu

Adrian - Co powiecie na wędkarstwo? ;>

Dziki po raz pierwszy!