Adrian - 5 rzeczy, które sprawiają, że umieram wewnętrznie

Hejka!



Pisarzem jestem raczej średnim, żeby nie napisać słabym, ale skoro tu jestem....

1. Hipokryzja
Definicja ? fałszywość, dwulicowość, obłuda. Zachowanie lub sposób myślenia i działania charakteryzujący się niespójnością stosowanych zasad moralnych.


Chyba nie ma na świecie nic gorszego, niż bycie dwulicową k****. Niestety nie potrafię inaczej tego opisać, jak można jednego dnia np.: obgadywać kogoś, a następnego wypominać to komuś i zapominać, że przecież wczoraj robiłem to samo?! Albo jeszcze lepiej, mieć jakieś nałogi, a całemu światu mówić, że to nie zdrowe? no normalnie gotuje się w środku gdy widzę takie sytuacje. 

2. Błędy językowe?!
 No nic mnie tak nie irytuje jak słowa "włoncz", "poszłem", "wziełem"
Szlak mnie trafia, najgorsze jest to, że takich ludzi można poprawiać w nieskończoność... to i tak nic nie daje ...


3. Zepsute auto.
Tak, może to kogoś dziwić, ale wewnętrznie pękam gdy słyszę, że coś puka w aucie.
I określenie, że wewnętrznie pękam to mało powiedziane. Mam ochote uciec z takiego samochodu i o ile skrzypiące drzwi, czy niedziałająca szyba, nawiew albo zamek, który czasami się zacina jeszcze przeżyje, to stuki w zawieszenie sprawiają, że mam ochotę iść na swoich nogach, a nie prowadzić tego złoma, który stuka i puka tak, że mam wrażenie, że zaraz się połami, albo coś gorszego.

4. Brak snu.

Jeśli jestem niewyspany -  nie zadawaj mi zbyt wielu pytań, to nie jest dobry pomysł. Jestem strasznie rozdrażniony, zachowuje się jak bomba z opóźnionym zapłonem. Na uczelnie będę spokojny, gdy tylko z niej wyjdę ? UCIEKAJ! Staram się nad tym panować, ale czasami mi się nie udaje.  Podobna sytuacja to ta, w której boli mnie głowa, jestem przeziębiony, głodny, bardzo łatwo wyprowadzić mnie z równowagi. I pamiętaj ja wewnętrznie mam ochotę Cię zabić, ale Ty i tak się o tym nie dowiesz. 




To do następnego :) miało być 5, a nie 4... no cóż, tytuł ma się wpasować w ówczesne standardy 5 jest ładniejsze od 4 prawda ?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oliwia: Łucznickim okiem jak zrobić z igły widły – o kobiecym fochu

Adrian - Co powiecie na wędkarstwo? ;>

Dziki po raz pierwszy!